fredag 6 december 2019

Bara timmar kvar!!!

Så taggad och förberedd man kan bli. Tror jag.

Nu har jag packat tre säckar med ett stort antal svartvita förstoringar av mitt fotoprojekt Leffes Liv. En säck för vardera vikvägg där bilderna ska exponeras inför kvällens och morgondagens vernissage på Sörängens Folkhögskola i Nässjö. På varje säck sitter en utskrift på respektive väggs planering på hur fotona ska hängas på väggarna som är 120 cm breda och 250 cm höga.

I korgen finns vattenpass, hammare, nubb, tumstock, tång, spackel och spackerspade. Nu ska jag bara vänta in Husfar och ge honom god mat så han håller humöret uppe när han ska hjälpa mig hänga allt det här. Mina fotokollegor har lovat gå emellan om Göran och jag ryker ihop....

Så taggad och förberedd man kan bli. Tror jag.

VÄLKOMMEN!!!







2 kommentarer:

  1. Bra visste jag det skulle bli,men sååå...
    bra det blev!!! Grattis!!! Hade ingen
    möjlighet att åka till Nässjö, men fick
    nu se bilderna här.Snyggt jobbat, Mickan!!
    Göran ska väl oxå ha lite beröm!!Grattis
    till dej oxå!! Lugnt och fint gick ni nog
    tillväga??!! Idag blir det kalas för två
    barnbarn (2 år och 15 år)för våran del.
    Hoppas du har barnböcker med dej på
    söndag i Bygdegården!!!Kram från M.

    SvaraRadera
  2. Jag har med mig alla mina böcker på söndag Monica!!!!! Tack för glada tillrop! Puss o Kram!

    SvaraRadera