tisdag 11 juni 2019

MYSFRUKOST MED INES

Husfars och min doppresent till Liten Ines blev inte klar i tid.

Men idag kom Ines och hennes bedårande mor Lowisa, vår enfödde dotter, hit till Kärr
där Ines fick sin present. 

Dessutom fick de ett gäng Mårbackapelargoner som jag, gamla Mormor, har drivit upp i mitt påvra lilla växthus. 

Ines fick även bekanta sig med några av Måmos djur.

Och utan att ljuga kan hon i vuxen ålder säga:

"Jag började rida när jag var tre månader gammal"..... 

Min och Hursfars doppresent till Ines

Mysfrukost här i Kärr

Hej där Ines, säger minishettise Vippe

Åh Ines, jag älskar dig, säger Dagny


Hahahaha, vad det är kul med alla djuren, säger Ines

- Åh, min mormor är inte så tokig som kunnat
driva upp alla desse Mårbackapelargoner

Inte så pjåkig tavla, duger nog, trots allt - tänker Ines

Alltså Mormor, du är ju knäpp som har så här många djur!!!!


Det ska börjas i tid det som krokigt ska bli, sa mormor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar