fredag 18 augusti 2017

Inger rast - ingen ro

Gomorron! Lite si och så med sömn och vila i dessa dagar får jag lov att tillstå!

Försigneringar, skyltmakeri, föreläsning, bokbord, fotouppdrag, planering, matlagning, biblioteksbesök, försigneringar, skyltmakeri, intervjuer, planering, planering, planering...

Människor och djur omkring mig tar det lugnt - som ni kanske ser på bilderna, medan jag inte ens får tiden att räcka till...

På söndag är det dags. Jag tror jag vet en människa som lär vara helt utmattad när söndagen övergår i afton...

Trevlig fredag på er!














1 kommentar:

  1. Lycka till med bokfesten idag!!!
    Hade så gärna kommit men tyvärr är
    vi inte hemma.Hoppas på bra väder,
    många glada människor som hittar till
    Nävelsjö!!! Kram Monica.

    SvaraRadera