tisdag 16 september 2014

Fint i bokhandeln


Hej raring!

Idag har jag haft en bra dag! Hoppas du känner likaledes!

Steg upp jättetidigt för att hinna jobba några timmar innan Stadsbesök.

Eftersom jag skriver Vinterboken nu så såg det ut så här i mitt kök kl 04.34. Vedspissprak, levande ljus, julmusik på datorn och så skrev jag vinterbokstexter!
Men sen var jag tvungen att kränga av mig blåstället och raggisarna för att försöka se lite civiliserad ut och dra till Staden och dess fina bokhandel Björns Bokhandel.

Åh, de har skyltat så himla fint! Både inne i butiken och dessutom i två av sina stora skyltfönster.

Känns otroligt hedrande och overkligt. Jag var ju typ nio år när jag började stanna till där utanför butiken och längtansfullt titta på böckerna i skylten och tänkte:

- En dag ska jag ha en bok där...

Okej, det tog 40 år. Men ändå... Hehe.

Så mycket positiva människor jag hade förmånen att möta idag. Och min Almanacka gick som smör i solsken.

Och solsken har det ju varit gott om idag.

Underbara septembersol!!!

Kvällspuss!

Eder Lanttant







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar