söndag 15 juni 2014

Möt mig i Lustgården!



Ta med familjen eller vännerna och gör idag en utflykt till Flahults Lustgård som ligger mellan Vrigstad och Värnamo. Här finns något för ALLA!

Här finns ett härligt café och en unik restaurang med underbar hemlagad mat - även om Flahults Lustgård är så mycket mer än bara mat och fika!

Idag är jag där med mina böcker och vykort. Och vet ni vad? Jo, mina alster "gifter sig" alldeles utmärkt med Lustgården och känslan här. Ni vet, charm, lantlighet, djur, äkthet, värme, färgstarkt, lustfyllt, mysigt...

Så det är kanske dags för dig att unna dig och några nära och kära att ta några timmar och njuta lite? Dags att göra en utflykt och förena nöje med nytta, äta god mat, vandra omkring i Lustgården, ta en fika och - träffa mig och titta på mina böcker och vykort.

Passa på att få dina böcker personligt signerade, antingen till dig själv eller till någon du tycker om och som du vill ge en härlig gladinjektion i present!

Här i Lustgården kommer ni att trivas i den sommarsol som så generöst strålar över oss i Småland idag!

Förutom cafe och restaurang finner du här 20 000 m² Örtagård - Trädgårdsbutik - Lekpark - Ankdamm - Hönsgård - Fårhägn - Växthus - Café - Restaurang - Stuguthyrning - Ställplatser för husbilar - Bed and Breakfast - Skogspromenadstigar - med mera!

Caféet är öppet mellan klockan 12-18 och varje söndag och helgdag serverar man söndagsmiddag i den illustra restaurangen eller i växthuset. Middagen serveras klockan 12.30 - 16.00 Hoppas vi ses där idag!

För info och vägbeskrivning se www.cafetimjan.se

Väl mött alla ni, mina fina vänner!

Sommarkram, Mickan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar