söndag 27 april 2014

På återbesök i MV...

Nu ni!

Nu har jag samlat mig i flera dagar!

Idag ska jag återigen besöka Människornas Värld. 
Här av mig och djuren benämt: MV

Jag ska till och med på återbesök i självaste Långtbortistan!!! 

Idag åker jag till några gröna sköna bönor som är på Förbundsstämma i Jönköping.
Där ska jag leka Russlare. Nasare. Försäljerska. Knalle. Whatever...

Nu har jag skrivit ut skyltar, affischer, fixat växelpengar, plockat fram duk, böcker, vykort, kartonger och block och pennor o allsköns bröte!

Jönköping - here I come. 

Så du som bor i trakterna krig Långbortistan kan passa på att komma till Högskolan för media och kommunikation idag - där står en glad och välnärd lanttant och ska leka Russlare. Nasare. Försäljerska. Knalle.Whatever... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar