fredag 22 juni 2012

Föreställningen "Mídsommar vaknar"


Först simmade jag en stund i dammen.

Sen gick jag o nårra fyrfota kompisar på den tidiga föreställningen av "Midsommar Vaknar"!

Ljud- och ljusteknikerna som jobbade med den tidiga föreställningen får med beröm godkänt!!!

Koreografen likaså.

Men den som står för den utsökt komponerade rekvisitan får baske mig sju guldstjärnor!!!

Behagfull suck.






















Ännu en behagfull suck.

Och så nårra glada tillrop;

En
Go & Gla
Grön & Skön 
Midsommarhelg

önskar jag alla min djur- o naturfränder!

Mickan 

3 kommentarer:

  1. Glad Midsommar till hon som skapar bilder och ordföljder som ger min själ allt den behöver!!!
    Önskar alla på Gården och närstående en underbar helg!

    kramar från alla på Yxnö Gård via Annika

    SvaraRadera
  2. ojojoj... jag säger då det,alldeles,alldeles...underbart<3

    å jag tycker det är så härligt med din tasspatrull som ofta är vid din sida,hihi<3

    varm kram om dig finaste du

    SvaraRadera
  3. Åh, men åh... Era varma goa o härliga kommentarer genererar glada miner o klang o jubel här ute i min hörna av den småländska spenaten!!! Tackkramar bestänkta med ljummet sommarregn sändes till Er alla! TACK!

    SvaraRadera