tisdag 12 juli 2016

Jag - en lärare?




Nu är det klart. Bestämt. Klappat. Överenskommet. Fastslaget. Sagt.

I augusti börjar jag som lärare/inspiratör i ämnet SKRIVANDE på Ädelfors Folkhögskola en dag i veckan. Ser fram emot att jag kanske kan få utgöra en länk i processen att få vuxna unga att bli intresserade, motiverade, inspirerade i det underbara obegränsade o ännu outforskade hantverk som skrivande ju är...

Tack Ole, CIna med flera, för ert förtroende och för att ni tror på att jag kan bidra och generera något till skolans elever!

Jag säger som betjänten i Nyårsaftonens sketch när han är på väg uppför trappen med Grevinnan:

        I´ll do my best...

2 kommentarer:

  1. Så spännande!Grattis till nya jobbet!

    SvaraRadera
  2. Det måste vara roligt att få ha dig som lärare. Dina texter är alltid så bra tycker jag. Grattis och kram!
    Sivan

    SvaraRadera