onsdag 29 april 2015

NU ÄR DE ÄNTLIGEN FÖDDA!



NU är de äntligen födda. 

Förlösta.

Färdiga. 

Tadaaaaaa! 

Tillåt mig presentera de två första "tankeböckerna" i en hel serie fina små presentböcker som jag hoppas och tror att man både vill ha själv och också gärna ge bort till någon man tycker mycket om som kan behöva lite tänkvärda och vackra ord om Lycka.

Kanske har man någon som man vill muntra upp och försöka få tänka lite gladare och positivare tankar - då är boken En Lantants tankar om Tröst & Värme en riktig magvärmare!

Dessa två söta böcker åker idag onsdag iväg på tryckning för att komma tillbaka lagom till Nationaldagens Kulturfest och Ränne-Release! (LÄS MER HÄR:  Ränne-Release & KulturFest!)

Då, på Nationaldagen, släpps alltså dessa två små Nationalskatter som blev färdiga nu i natt: 

Då börjar jag med att, med stolthet, presentera: 

En Lanttants tankar om Lycka!



Sedan fortsätter jag att med stolthet presentera: 

En Lanttants tankar om Tröst & Värme: 


Då släpper jag även detta dussin mysiga vykort med National(s)katter!!! 


Ses vi här då??? 
Hoppas det... 

Nattkram!
Eder Lanttant


2 kommentarer:

  1. Jag kommer hem till Sverige den 11 juni....med mig I bagaget har jag Moew och hennes båda döttrar...en resa som de längtat efter att få göra hur länge som helst. Jag har lovat att visa dem sveriges landsbygd....så jag hoppas vi kan stanna till och få se det bästa av det bästa hos dig..."Livet på landet....lika vackert som i ett vykort"

    SvaraRadera
  2. Åh, det rännesläppet missar jag. Kommer en annan dag och köper böcker och vykort.

    SvaraRadera